172013-We-Live-Alone-We-Die-Alone-Everything-Else-Is-Just-An-Illusion

Partea asta cu mutatul de capul tău pare idilică.Cine zice că nu i-a trecut niciodată ideea asta prin cap, minte cu premeditare.Ce poate fi mai minunat decât sa fii doar tu cu tine?
Nu te mai enervează nimeni, nu te mai întreabă gazda sau colega de apartament ce program ai sau de ce nu ai dormit noaptea trecută acasă.Ești singur, poți în sfârșit să umbli gol prin casă, să faci duș la orice ora poftești, că de data asta ai scăpat, chiar nu mai trebuie să-i dai socoteală nimănui de acțiunile tale.
Eu experimentez acum toată treaba.Mi-am luat o garsonieră cu chirie și locuiesc singură din ianuarie.New year, new me, cum se zice 😀
Aveam nevoie de o experiență nouă, voiam să mă izolez puțin, să-mi pun ordine în gânduri și-n viață.
Sunt stăpână pe plantație aici, am de toate în garsoniera asta, singurul dezavantaj major e că locuiesc departe de centrul orasului și am nevoie de RATP ca să mă mișc de colo până colo.
Ca și inconveniențe minore, cred ca sunt patru, poate cinci la număr.Mi-am modificat drastic programul, în sensul că am inceput să dorm foarte mult ziua și mai puțin noaptea.Din această cauză, sunt extrem de obosită dimineața și orele la muncă mi se par interminabile.Nu mai mănânc cum trebuie și am deja probleme cu stomacul.Uneori mă simt foarte singură și mă gândesc serios să-mi iau o un pui de pisică și să-i am grija cât timp o să mai stau singură pe aici. Aș alege întotdeauna un pet drăgălaș, în locul unei adunături de oameni falși și nesuferiți.
Să ne înțelegem, în viață nu ai cum să ai parte numai de alegeri minunate cu iz de basm.Mie nu-mi pare rău de alegerea mea, deși v-am prezentat și dezavantajele ei.Pentru mine asta-i o chestie nouă de care mă bucur din plin și pe care mi-o asum integral.

